سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتظار

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: رویکرد جدید جنگ نرم تخریب باورهای دینی مردم است.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، پرویز سروری در بازدید از دبیرخانه طرح نسیم رحمت اظهار داشت: طرح نسیم رحمت یک حرکت فرهنگی عظیم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: بسیار خرسندم که در سفر به ایلام در محل اجرای این طرح که اشاعه‌دهنده فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی است، حضور یافتم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی با رویکرد جنگ نرم تمام توان خود را برای تخریب ایمان و باورهای اعتقادی ملت به کار بسته‌اند که هوشیاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.

سروری تصریح کرد: در این برهه حساس طراحان و مجریان این طرح جامع فرهنگی و قرآنی افسران و سربازان مجاهد عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شوند.

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح نسیم رحمت با این گستردگی و غنا، نیازمندپشتیبانی مسئولان و مدیریت خلاقانه مجریان طرح و مسئولان فرهنگی برای نهادینه کردن هرچه بشتر فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.

وی ادامه داد: یقین دارم با همت و رویکرد استاندار ایلام و متولیان امور فرهنگی در این منطقه، استان ایلام پیشقراول مقابله با جنگ نرم خواهد بود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: ایلام قهرمان همانگونه که در دوران دفاع مقدس درخشید، بدون تردید در صحنه مبارزه با جنگ نرم دشمن نیز پیشتاز و الگو خواهد بود.
طرح نسیم رحمت یکی از طرح‌های فرهنگی در حوزه قرآن استان ایلام است که توسط مسئولان استان ایلام طراحی و اجرا می‌شود.

منبع:  http://www.jahannews.com/vdcaian6a49nyi1.k5k4.html


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 7:39 عصر توسط حمید نظرات ( ) | |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

-------------------------------------- ------------------------------------------------ --------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
------------------------------------------------ -------------------------------------