سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، پرویز سروری در بازدید از دبیرخانه طرح نسیم رحمت اظهار داشت: طرح نسیم رحمت یک حرکت فرهنگی عظیم و تأثیرگذار است.
وی ادامه داد: بسیار خرسندم که در سفر به ایلام در محل اجرای این طرح که اشاعه‌دهنده فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی است، حضور یافتم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی با رویکرد جنگ نرم تمام توان خود را برای تخریب ایمان و باورهای اعتقادی ملت به کار بسته‌اند که هوشیاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان را می‌طلبد.
سروری تصریح کرد: در این برهه حساس طراحان و مجریان این طرح جامع فرهنگی و قرآنی افسران و سربازان مجاهد عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان محسوب می‌شوند.
رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح نسیم رحمت با این گستردگی و غنا، نیازمندپشتیبانی مسئولان و مدیریت خلاقانه مجریان طرح و مسئولان فرهنگی برای نهادینه کردن هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.
وی ادامه داد: یقین دارم با همت و رویکرد استاندار ایلام و متولیان امور فرهنگی در این منطقه، استان ایلام پیشقراول مقابله با جنگ نرم خواهد بود.
این نماینده مجلس اضافه کرد: ایلام قهرمان همانگونه که در دوران دفاع مقدس درخشید، بدون تردید در صحنه مبارزه با جنگ نرم دشمن نیز پیشتاز و الگو خواهد بود.
طرح نسیم رحمت یکی از طرح‌های فرهنگی در حوزه قرآن استان ایلام است که توسط مسئولان استان ایلام طراحی و اجرا می‌شود.

منبع:  http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8909221255


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 7:38 عصر توسط حمید نظرات ( ) | |

اولین سالروز حماسه ملت ایران در نهم دی ماه 88 «روز بصیرت» با استقبال روزنامه های اصولگرا مواجه گردید.
در همین ارتباط روزنامه جوان علاوه بر انتشار ویژه نامه ای تحت عنوان «خروش مقدس» در شماره آخرین روز هفته خود با درج جمله «9 دی روزی که ملت ایران دوباره بر قله تاریخ نشست» روی تصویر بزرگی از مراسم سال گذشته تهران، در سرمقاله ای با موضوع « نهم دی آزمون خواص و مردم» نوشت: «استاد تاریخ اسلام و انقلاب نه تنها منابع آزمون را از دسترس خارج نکرده است بلکه به طور مکرر مردم و به ویژه خواص را به این منابع ارجاع داده و همچون آینه تاریخ را در منظر آنها نمایانده تا با بهره گیری از این تاریخ عبرت آموز در تشخیص راه دچار اشتباه نگردند.»
تهران امروز (9/10) ضمن اختصاص چندین صفحه خود به صورت ویژه نامه 9 دی، همچنین در سرمقاله ای با عنوان «مهمترین پیام 9 دی» نوشت:« مهمترین پیام 9 دی چه بود؟ این سوالی بود که این روزها بسیاری از اهل نظر و قلم در پی یافتن پاسخی مناسب برای آن هستند. به نظر می رسد مهمترین پیام 9 دی، اثبات ناگسستنی بودن پیوند میان مردم و رهبری و تأکید ملی بر حراست از آرمان ها و ارزش های مورد نظر امام و رهبری بود.»
روزنامه ملت ایران نیز در پاسخ به این سوال که چرا نهم دی حماسه است؟ نوشت:« ملت ایران در طول سالهای پس از انقلاب بارها ثابت کرد که هرگاه مسئولان به وظیفه خود عمل نمی کنند بیکار نمی نشینند و جور بی تدبیری ها و کم کاری ها را خود بر دوش می کشند. راهپیمایی سراسری نهم دی سال گذشته نیز برگ زرین دیگری از هوشمندی و بصیرت ملت ایران را به نمایش گذاشت. حماسه بزرگ مردم در این روز آینه ای تمام نما از وحدت و یکپارچگی ملی بود. مردم ایران با راهپیمایی غافلگیرانه خود دشمنان بیرونی را یکسره ناامید کردند و آب پاکی را روی دستشان ریختند و به آنان فهماندند که از نمد فتنه انگیزی در ایران کلاهی برای آنان در نمی آید.»
عصر ایرانیان هم در همین روز در این خصوص در سرمقاله خود از نهم دی «جوششی در متن» یاد کرد و در تیتر اول خود به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: «امیدوار کردن دشمن گناه بزرگ فتنه گران است.»
همچنین روزنامه رسالت یک روز قبل (8/10) در سرمقاله ای با عنوان «9 دی و موضوع مداخله خارجی» نوشت: «مقامات سیاسی و اطلاعاتی کشورهای دشمن ایران به ویژه در آمریکا و انگلیس ابتدا در الفاظ، سپس در قالب قوانین و مصوبات و در نهایت در عمل شروع به حمایت از فتنه گری در ایران کردند9.... دی پاسخی قاطع به دور جدید جنگ نرم قدرت علیه ایران بود.»
وطن امروز هم در این روز در حالی که تیتر و تصویر اول خود را به این موضوع اختصاص داد در سرمقاله ای با عنوان «حماسه نه دی قیامی علیه آفت ها» نوشت: «اگرچه پس از گذشت چند ماه از انتخابات ریاست جمهوری، همچنان غبار فتنه به سرکردگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و تجدیدنظر طلبان داخلی و اپوزیسیون خارجی و دشمنان غربی بر عرصه سیاسی و اجتماعی کشور سایه افکنده بود اما به زعم کارشناسان و تحلیلگران سیاسی حماسه 9 دی آخرین میخ بر تابوت فرقه فتنه بود که در تاریخ سیاسی کشور با بصیرت ملی و حضور میلیونی ملت آگاه ایران مزین شد.»
روزنامه های وابسته به اصلاح طلبان اما ترجیح دادند در یکی دو هفته گذشته با عبور کم رنگ از کنار سالگرد حماسه بصیرت ملت ایران، بیش از هر چیز به موضوعات جناحی غیر ملی پرداخته و در راستای خط تبلیغاتی تخریب اصولگراها گام برداشتند.
آفتاب یزد در شماره (28/9) تحت عنوان خواب های آشفته انتخاباتی تمامی ندارد «وحشت اصولگرایان از رقیب خاموش» را با حروف بسیار درشتی در صفحه اول خود قرار داد و بدون ذکر نام از شخص خاصی، نوشت: «در شرایطی که اصولگرایان از حذف رقیب مسرور هستند و این روزها به شکل رسمی استارت انتخاباتی زده اند و همچنین جلسات وحدت و هم اندیشی برگزار می کنند برخی از آنها همچنان خواب های آشفته انتخاباتی می بینند. بر همین اساس دیروز یکی از اصولگرایان به همفکران خود نهیب زد که از رقیب خاموش بیشتر باید ترسید.»
همین جمله «از رقیب خاموش بیشتر باید ترسید» را روزنامه مردم سالاری (28/9) از ستون اخبار کوتاه خود به تیتر اول کشاند و از قول موسی قربانی نوشت: « معتقدم رسیدن به تفاهم در میان گروههای اصولگرا قدری مشکل و دشوار شده است، اما هدفمندی یارانه ها در این رابطه نقش کلیدی ایفا خواهد کرد چون مردم به اصولگرایان کارآمد و توانا بیشتر اعتماد دارند تا اصلاح طلبان توانا، ولی به اصولگرایان بی عرضه هم رأی نمی دهند.»
روزنامه شرق اما در ضمیمه روز اول هفته اش با اختصاص چند یادداشت خود به اصولگرایان می نویسد: «ناظران سیاسی می دانند هر کنش سیاسی یا دارای جنبه استراتژیک است یا جنبه تاکتیکال. حالا مسئله وحدت اصولگرایان که این همه سر و صدا راه انداخته به یکی از این دو دلیل اهمیت دارد. اگر استراتژیک باشد باید پرسید چرا اکنون؟ و اگر تاکتیکال باشد باید به این اشاره کرد که این تاکتیک در رقابت با چه گروهی شکل گرفته است.»
این در حالی است که روزنامه وطن امروز در نخستین روز هفته در افشاگری تازه ای علیه اصلاح طلبان، تحت عنوان «از کاخ سفید به آقازاده» نوشت: «نخستین بار تقلب در انتخابات در این مرکز (میز ایران در وزارت خارجه آمریکا) کلید زده شد. میهمانان ایرانی هم در جلسات این اتاق ها حاضر می شدند، در یکی از این جلسات که آقای ابراهیم یزدی هم در آنجا حضور داشته است توافق می شود که باید در انتخابات آینده روی بحث تقلب کار شود و او با آقازاده معروف تماس می گیرد که کسی باید این شبهه را در ایران کلید بزند چون کسی از ما باور نمی کند و باید کسی این را مطرح کند که در داخل نهادهای رسمی است.»

منبع:   http://jang-narm.com/index.aspx?siteid=51&pageid=3129&newsview=20438


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/15ساعت 7:35 عصر توسط حمید نظرات ( ) | |

عشق زیباست مقدسه
حسه قشنگیه
اما؟؟؟؟؟؟؟
درد نهفته ای در سینه داره
شاید درد شیرینی باشه
عشق پاک رمزآلوده
حسه قریبیه
فقط می تونم بگم
عاشقانه می پرستمت

شب را نوشیده‌ام . 
وبر این شاخه‌های شکسته می‌گریم.
مرا تنها گذار
ای چشم تبدار سرگردان!
مرا با رنج بودن تنها گذار.
مگذار خواب وجودم را پرپر کنم.
مگذار از بالش تاریک تنهایی سربردارم
و به دامن بی تار و پود رؤیاها بیاویزم.
سپیدی‌های فریب
روی ستون‌های بی سایه رجز می‌خوانند.
طلسم شکسته خوابم را بنگر
بیهوده به زنجیر مروارید چشمم آویخته.
او را بگو
تپش جهنمی مست!
او را بگو: نسیم سیاه چشمانت را نوشیده‌ام.
نوشیده‌ام که پیوسته بی آرامم.
جهنم سرگردان!
مرا تنها گذار


نوشته شده در یکشنبه 89/10/5ساعت 5:54 عصر توسط حمید نظرات ( ) | |

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟

                         گفت آغازش سراسر بندگیست

 گفتمش پایان آن را هم بگو

                         گفت پایانش همه شرمندگیست

 گفتمش درماندردم را بگو

                         گفت درمانی ندارد، بی دواست

گفتمش یک اندکی تسکین آن

                             گفت تسکینش همه سوز و فناست


نوشته شده در یکشنبه 89/10/5ساعت 5:53 عصر توسط حمید نظرات ( ) | |


قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت

-------------------------------------- ------------------------------------------------ --------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
------------------------------------------------ -------------------------------------